29 iunie 2010

Inghetata de Capsuni si Banane

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

-1 kg capsuni
-2 banane
-150 gr zahar pudra(sau mai putin ,daca fructele sunt foarte dulci)
-200 gr smantana pt frisca,(eu am folosit smantana cu grasime 25%).

Se pregateste foarte rapid si simplu... in zilele caniculare de vara...e un adevarat deliciu...:)...,se poate face si cu alte fructe...
Capsunile se spala bine,se curata de codite...se pun in robot...sau blender.,la fel procedam si cu bananele..
Adaugam zaharul pudra...mixam foarte bine...pe viteza mare...,mai dam si pe pulse...din cand in cand...,iar in cele din urma adaugam smantana,continuand se mixam ...
Se pune compozitia intr-o cutie cu capac...dupa care se da la congelator...pentru 12 ore...

Dupa trecerea timpului de congelare,se pune din nou la robot...mixandu-se bine...pana devine o crema fina,fina...(pt a elimina acele ace de gheata)...daca aveti masina de inghetata atunci "scapati" de aceste operatiuni repetate...:))...se pune din nou in cutie la congelator ...daca mai este necesar,puteti repeta mixarea..
Se decoreaza dupa preferinta cu diferite topping-uri..eu am folosit dulceata de capsuni..:)

5 comentarii:

  1. Ce prezentare frumoasa iar reteta e delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata inghetata!! Imi place combinatia de capsuni cu banane!!! Sigur foarte gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna o mai fi.....dar la noi de 2 saptamini ,nu prea-ti vine sa maninci inghetata!
    Arata super!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce buna trebuie sa fie combinatia asta... simt parfumul...

    RăspundețiȘtergere