22 noiembrie 2011

Muffins cu fulgi de ciocolata


Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-250 gr faina
-175 gr zahar
-2 linguri cacao
-1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
-2 lingurite praf copt
-100 gr fulgi ciocolata sau ciocolata rasa
-1 ou
-250 gr lapte
-90 ml ulei
-1 esenta vanilie
-fructe din compot sau dulceata(optional)

Mod de preparare: 
Pregatim doua boluri...intr-un bol amestecam ingredientele uscate respectiv:faina,praful de copt bicarbonatul de sodiu,zaharul,cacaoa si fulgii de ciocolata....,iar in celalalt bol ingredientele lichide respectiv:laptele,uleiul ,esenta de vanilie si oul..
Se amesteca ingredientele din fiecare bol...apoi in cele uscate turnam ingredientele lichide,amestecand foarte bine..pana la omogenizarea aluatului..
Pregatim tavile de muffins...punem in fiecare forma,  compozitie.(cam 3/4) ,cu ajutorul unei linguri..Eu am pus  pe deasupra si fructe din dulceata....
Se pun formele in cuptorul incins in prealabil...la foc moderat pentru 25-30 minute...pana se rumenesc .
 Se scot din forma..se orneaza dupa preferinta cu ciocolata topita si/sau zahar pudra..
Sunt foarte,foarte pufoase si aromate!!!..:)

16 comentarii:

  1. arata foarte bine! eu una ador muffins-urile asa ca m-ai cucerit! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Emily...ma bucur ca te-am cucerit cu muffinsii mei..:))
    Te pup,
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca au ciocolata,sigur sunt foarte buni.O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare,tare buni..:))
    O seara buna si tie!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos..:)..Ma bucur ca-ti place..,te mai astept oricand cu mare drag!!
    Weekend placut!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioase sunt! Imi plac muffins-urile fff mult!Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt,sunt ..Corina,sau mai bine spus...au fost..:))
    Te pup,
    O saptamana frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ramona Alina,ma bucur ca-ti plac..:)
    O seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. @alinutzika,..si pe al meu..:))
    O seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Lulu..!..Oh da,ciocolatoase rau..:))
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere