31 mai 2012

Prajitura cu foi de napolitana


Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-200 gr unt
-350 gr biscuiti
-250 gr zahar tos
-250 gr nuca macinata
-5 linguri cacao
-250 ml lapte
-1 pachet foi de napolitana
-1 esenta rom


Decor:
-100 gr ciocolata
-3 linguri frisca lichida


Mod de preparare:
Laptele impreuna cu zaharul,cacao se lasa pe foc, pana incepe sa fiarba,dupa cateva clocote se ia vasul deoparte..Untul il taiem cuburi si-l adaugam compozitiei de lapte..amestecam pana se topeste untul,apoi adaugam si esenta de rom...
Biscuitii ii macinam fin la robot,la fel procedam si cu nuca..


In compozitia de lapte/zahar/cacao..adaugam pe rand nucile si biscuitii macinati,amestecand bine pana la incorporarea totala..
Pe fiecare foaie de napolitana se pune crema rezultata..mai exact se imparte crema in  parti egale..,in functie de numarul foilor din pachet..Peste ultima foaie se pune o greutate,pentru a nu se ridica la colturi,se da la rece 1 ora...
Deasupra se pune glazura de ciocolata rezultata din topirea ciocolatei,pe baie de abur si amestecarii ei cu frisca lichida..


Este o prajitura delicioasa si rapid de pregatit...:))

18 comentarii:

  1. foarte buna! mersi! eu tot fac genul asta,numai mai usoarareteta. avem noi un fel de lapte condensat dulce,se numeste sgushenka , se vinde si aici in magazinul rusesc. ung foile cu sgushenka si gata,yumii..puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc modniza..imi pot da seama ce delicioasa este si in varianta ta..:)
      Pup,
      O seara buna!!

      Ștergere
  2. arata perfect! sunt sigura ca e delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Yamiii,ce bine arata,,,,,,,yamiiiii!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place...:)
      O seara frumosa..si-ti multumesc pt vizita!!

      Ștergere
  5. Delicioase napolitane.. fac parte din dulcegariile copilariei. As putea manca umplutura asta cu lingura, asa mult imi place ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt intradevar,Antonina..:),si noua ne plac mult,in special pt faptul ca fac parte din dulciurile copilariei..:)
      Iti multumesc pt vizita!!
      O seara buna!!

      Ștergere
  6. O prajitura minunata. Si mie imi aduce aminte de copilarie. felicitari pentru blog si indemanare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult,Carol..si bine ai venit pe blogul meu..
      O seara buna!!

      Ștergere
  7. am facut si eu azi prajitura...super...multumesc de idee.Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult,Claudia..ca ai facut aceasta prajitura,si in special pt faptul ca ti-a placut..Iti multumesc pt vizita si te mai astept..
      O saptamana frumoasa!!

      Ștergere
  8. Am facut si eu prajitura...dar "s-a topit"imediat ce am asezat-o pe masa...abia am apucat 2 bucatele....SUPER GUSTOASA...maine o fac din nou , poate de data asta mananc si eu mai mult...multumesc de idee.O seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa se intampla si la noi..:)..Ma bucur ca v-a placut,Mihaela..
      O saptamana frumoasa!!

      Ștergere
  9. Azi mă ocup să fac această rețetă am in casa tot ce îmi trebuie,abia aștept să o savurez,îmi este deja poftă numai la gândul cât de bună este.😘

    RăspundețiȘtergere
  10. Super buna pentru copii și numan. Am făcut si eu. Se face repede și ușor.

    RăspundețiȘtergere