13 februarie 2011

Muffins cu Dulceata

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-2 oua
-100 gr zahar tos
-1 iaurt sau sana(200 gr)
-200 gr faina
-50 gr unt topit
-putina sare,1 lingurita praf copt
-1 plic zahar vanilat,razatura lamaie+portocala.
-200 gr dulceata de care aveti,..:)(eu am folosit capsuni si afine).

Mod de preparare:
Ouale se mixeaza cu praful de sare...treptat adaugam si zaharul,apoi untul topit la microunde,continuam cu iaurtul/sana,zaharul vanilat si razatura de lamaie+portocala.
Faina se cerne ,se amesteca cu praful de copt..,dupa care se adauga sub forma de ploaie,continuand sa mixam compozitia..
Pregatim forma de muffins,punand in fiecare hartiute pentru muffins,sau.. daca nu aveti, ungeti fiecare forma cu pensula cu ulei,apoi presarati faina si scuturati bine ,pentru a se tapeta bine peretii..
Punem in fiecare cate o lingura din compozitia de muffins,apoi cate o lingurita de dulceata..,si inca o lingura compozitie.
In cuptorul bine incins se pune tava,lasand sa se rumeneasca frumos 20-25 minute la foc moderat,iar daca folositi cuptor electric,180 grade este temperatura ideala pentru ei..:)
Se pudreaza cu zahar pudra...puteti decora si cu glazura de ciocolata..
Si o sectiune..:)
Iar astea sunt pentru voi,sa incepeti saptamana cu bine..si sa o sfarsiti in acelasi mod...:).Stiu ,trebuiau inimioare,alea..alea..dar tinand cont ca nu este sarbatoarea noastra,fiecare dintre voi, sa o sarbatoriti si simtiti asa cum stiti voi mai bine..:)),eu imi doresc sa aveti o zi ca asta,in fiecare zi a anului..:)

10 comentarii:

  1. Multumim de tratatie. Arata foarte bine si merg in toate zilele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ghiocel,multumesc de vizita...te mai astept..:)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată super..și nu am
    făcut niciodată că nu am forme.
    O săptămână frumoasă!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult,Elena..
    Te pup si eu..si-ti doresc o saptamana buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata tare bine si imi place ca nu a "cazut" dulceata la fundul formei. Sunt tare apetisante!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena,iti multumesc pentru vizita..:*
    Da,asa este..nu s-a lasat in fundul formei,probabil punand compozitie,apoi dulceata..si iar compozitie..nu e ca si cand se pune deasupra compozitiei,dulceata..zic si eu..:)
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mama, ce pofta mi-ai facut! Fug spre bucatarie!
    Ti-am trimis o leapsa/premiu, la mine pe blog!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea iti multumesc frumos,pentru premiu si pentru vizita..:*
    O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mmmmm...! ce pofta mi s-a facut de pizza . Trebuie sa mai fac si eu o pizaa, si chiar am sa fac dupa retetele tale. Felicitari! si sa nu uit , nota 10 pt blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim,multumesc frumos pentru vizita si cuvintele tale..si in special pentru faptul ca o sa incerci retetele mele..:)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere