30 decembrie 2012

Aperitive festive



Cum stati cu pregatirile pentru masa de Revelion?!..sunt sigura ca foarte bine..:)...Vin si eu cu cateva idei pentru platourile ce vor sta pe masa, la noaptea dintre ani..Retetele preparatelor le gasiti in link-urile de mai jos..

Chiftelute pe bete de scobitori..reteta pt chiftele o gasiti aici ..,iar pe scobitori se mai pune o bucatica de cascaval si o maslina...Am invelit o portocala in staniol...si le-am infipt..in ea..:))
 Rulouri cu sunca si pasta de hrean ras..Sunt facute din sunca de Praga si pasta de hrean la care am adaugat 2 lingurite de smantana dulce..

Oua umplute....Umplutura este realizata din galbenusurile oualelor fierte,1 cutie pateu de ficat,50 gr branza telemea rasa,50 gr unt si putin piper alb..sare doar daca e necesar,branza telemea fiind de regula sarata..Se mixeaza pana se obtine o pasta..apoi cu ajutorul unui sprit se umplu albusurile ,dupa care se decoreaza..
Gordon Bleu..reteta o gasiti aici
Salata de boeuf  reteta o gasiti aici.
 Daca tot se spune ca e bine sa mancam peste in noaptea de Revelion...am dat si eu forma de peste (crap)...salatei de boeuf...:))
 Se mai pot adauga diverse mezeluri..eu de data aceasta am pus doar chorizo..
 Astea fiind spuse...:)..va doresc din suflet sa aveti un AN NOU FERICIT,alaturi de cei dragi.. si multe realizari in plan personal si profesional..!

 

4 comentarii: