5 octombrie 2013

Souvlaki de porc

Souvlaki sunt frigarui grecesti servite cu garnitura si sos tzatziki..Este un preparat traditional al bucatariei grecesti,realizat din carne de porc, pui ,vita, miel si peste..Am ales de data aceasta cele din carne de porc..:)..
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente :
-500 gr carne porc macra
-2 cepe albe
-1 lamaie
-5 linguri ulei de masline
-100 ml vin alb
-sare si piper
-2 lingurite condimente speciale pt souvlaki...daca nu aveti, puteti folosi:oregano,maghiran,busuioc,praf de chimen si boia..
-cateva bete de bambus pentru frigarui

Mod de preparare:
Se spala bine carnea, se taie cuburi...se aseaza intr-un vas..Ceapa o curatam ,o spalam si o taiem solzisori, dupa care o asezam peste carne..Din ulei, vin , zeama de lamaie  , sare,piper si condimente pregatim o marinata,in care o stea carnea cateva ore bune la frigider...ideal ar fi de seara pana dimineata..

Cam asta ar fi diferenta dintre frigaruile clasice si souvlaki..Marinata se toarna in vasul cu carne , se amesteca bine toate ingredientele...se acopera cu folie alimentara si se da la frigider ..
 Dupa cateva ore de stat la frigider...se scot bucatile de carne si se infig pe bete...
Se pun pe gratar ,se lasa pana se rumenesc frumos pe toate partile..Eu am ales o garnitura de orez cu legume..puteti opta si pentru cartofi prajiti..,sau doar cu tzatziki..
Reteta de orez cu legume o gasiti aici
Reteta de sos tzatziki o gasiti aici
 

 

2 comentarii:

  1. Buna ziua!!ti-am vizitat blogul si am ramas incantata de ce am gasit;felicitari si weekend minunat in continuare!!
    Am trecut adresa ta in preferatele mele pe blogul meu;daca nu te superi,poate-mi vei face si mie o vizita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lubita....ti-am vizitat blogul,mult succes in continuare!
      O saptamana buna !!

      Ștergere